Звіт директора
закладу дошкільної освіти № 20 «Дзвіночок»
Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Світлани Конфітовської
про роботу за 2022/2023 навчальний рік

 Загальна характеристика

 

Заклад дошкільної освіти  № 20 «Дзвіночок» є комунальною власністю Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області.  Функціонує з 1972 року. Розташований  за адресою: м. Кам’янець-Подільський, вул. Степана Бандери, буд 30.

 

Електронна пошта: dzvino4ok.dnz20@gmail.com.

 

Телефон: (03849) 9-18-07

 

Заклад дошкільної освіти № 20 «Дзвіночок» є закладом комбінованого типу, в якому забезпечується фізичний, розумовий і психологічний розвиток дітей, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП), оздоровлення дітей віком від двох до шести (7) років.

 

        Головною метою ЗДО є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти дітьми до 7-ми років, задоволення потреб у вихованні, догляді та оздоровленні, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

 

Мовою освітнього процесу в закладі дошкільної  освіти є державна українська мова.

 

Проектна потужність закладу – 147 дітей.

 

         На кінець 2022-2023 навчального року в закладі виховується 260 дітей, в тому числі 28 дітей раннього віку.

 

 У  2022/2023 навчальному році функціонувало 13 груп, 4 з яких спеціального призначення для дітей з порушеннями мовлення, 1 – група раннього віку, 8 груп дошкільного віку.

 

 

 

Нормативно-правове забезпечення

 

Заклад дошкільної освіти №20 «Дзвіночок» Кам’янець-Подільської міської ради у 2022/2023 навчальному році діяв відповідно до  Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», листів Міністерства освіти і науки України  «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні», «Про зарахування до ЗДО дітей із числа внутрішньо переміщених осіб», «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників», «Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя –  здорова нація», Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про дошкільний навчальний заклад, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, наказу МОН України «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів і форм власності», Статуту дошкільного навчального закладу.

 

 

 

Зміцнення матеріально-технічної бази та фінансування

 

Упродовж  навчального року в закладі дошкільної освіти проводились заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази та залучення додаткових джерел фінансування. Для комфортного перебування дітей створені належні умови: музична та спортивна зали, кабінети для корекційних занять з практичним психологом, вчителем-дефектологом, вчителями-логопедами, темна та світла сенсорні кімнати, медичний кабінет, спортивний та ігрові майданчики. В групових кімнатах створене предметно-розвивальне середовище відповідно до віку дітей.

 

За рахунок державних субвенцій:

 

придбано обладнання на суму 57541 грн.

 

За спонсорські кошти (з інформації голів батьківських комітетів груп) у

 

2021/2022 навчальному році відремонтовано альтанки, заасфальтовано

 

доріжки на ігрових майданчиках груп «Веселка», «Капітошка», обладнано укриття.

 

За кошти Благодійних організацій надано сушильну та пральну

 

машинки на суму 27103 грн

 

За рахунок коштів спец. рахунку за період з 01.09.2022 року по

 

31.05.2023 року встановлено металопластикові вікна та вхідні двері до

 

укриття на загальну суму 52000 грн

 

За кошти міського б’юджету:

 

придбані миючі та дезінфікуючі засоби та засоби гігієни на суму

 

34582,16, медикаменти та перев’язочні матеріали на 10700 грн

 

Використання коштів Кам’янець-Подільського міського благодійного фонду «Дзвіночок:

 

Залишок за 2021 рік- 3571.00 грн.

 

У 2022 році поступило 8000.00 грн. Всього на кінець 2022 року – 11571.00 грн. У 2023 році використано кошти:

 

Світильники в укриття – 4750.00 грн.

 

Канцтовари - 3400.00 грн.

 

Обслуговування комп’ютерної техніки – 2160.00  грн.

 

Залишок на 01.06.2023 складає 1250.00 грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Медична робота

 

Сестрами медичними Яною Мельник, Іриною Бандурою ведеться регулярний контроль за фізичним станом дітей, проведенням профілактичних щеплень, проводяться антропометричні вимірювання..

 

 Ведеться аналіз захворюваності дітей.           

 

Соматична захворюваність з 1.09.2019 р. по 12.03.2020 р. складає  441 випадків у дошкільних групах і 82 випадків у групах раннього віку, в тому числі:

 

Захворювання

Дошкільні групи

Групи раннього віку

ГРВІ

325

98

Ангіна

7

3

Пневмонія

1

0

Бронхіт

27

8

Отит

3

2

Конь’юктивіт

0

2

Інші хвороби

65

24

 

441

82

 

Інфекційна захворюваність –  0,07%;

 

Вітряна віспа – 2

 

Кір - 2

 

За результатами поглибленого огляду дітей вузькими спеціалістами дитячої

 

поліклініки центру ОХМатДит від 14.04.2023 року:

 

всього оглянуто дітей - 79

 

з них виявлено патологій:

 

Кардіолог – 15

 

Стоматолог – 21

 

Офтальмолог -16

 

Уролог -21

 

Хірург – 5

 

Всього – 73   

 

Харчування

 

Одним із провідних в роботі ЗДО було питання харчування дітей, калорійність їжі, різноманітність меню.

 

 В закладі працювала Рада по харчуванню, яка здійснювала контроль за дотриманням вимог нормативних документів щодо організації харчування.

 

   Вартість одного дітодня на протязі навчального року та сума батьківської плати подана в таблиці:

 

 

 

місяць

дітодні

вартість 1 д/дня

в-ть х-ня

БП

відсоток БП у ВХ

вересень

2425

41,05

99541,45

36208,6

36,38

жовтень

2230

45,01

100378,88

53648,2

53,45

листопад

2610

46,04

120171,45

47042,5

39,15

грудень

2785

47,8

133113,55

45587,1

34,25

січень

2765

45,69

126329,00

69414,4

54,95

лютий

2620

48,66

127483,02

48203,2

37,81

березень

3385

57,28

193895,86

72242,4

37,26

квітень

3270

62,81

205382,93

61060,3

29,73

травень

3835

64,12

245887,77

76235,8

31,00

за рік

25925

52,16

1352183,9

509642,5

37,69

 

 

 

Від плати за харчування в дошкільному закладі були звільнені 110 дитини, а  саме:

 

·          звільнені на 100%: діти з інвалідністю – 8; діти з малозабезпечених сімей – 4; діти ВПО – 32, діти, батьки яких учасники АТО, ООС та повномасштабної війни - 38 , діти з ТПМ – 5.

 

·          звільнені на 50% - 23 дітей з багатодітних сімей.

 

Середній показник виконання натуральних норм харчування продуктів харчування у 2022-2023 н.р.

 

 

 

№ з\п

Назва

норма 2-4р

норма 5-6р

фактично 2-4р

фактично 5-6р

% вконання 2-4р

% вконання 5-6р

1

Овочі

180

240

96,56

128,58

53,65

53,57

2

Фрукти, ягоди

120

160

88,01

118,39

73,34

74,00

3

Соки

48

72

17,37

22,79

36,19

31,65

4

Фрукти та ягоди сушені

12

15

6,89

8,56

57,46

57,10

5

Злакові, зернові та бобові

240

300

187,50

235,66

78,13

78,55

6

Картопля

64

80

63,84

80,20

99,75

100,25

7

Хліб

60

60

59,69

61,11

99,49

101,86

8

Риба

16

24

20,53

30,11

128,28

125,46

9

Птиця

54

72

52,53

70,23

97,28

97,55

10

Свинина, яловичина

18

24

18,30

26,09

101,67

108,69

11

Яйця, шт.

0,4

0,4

0,47

0,47

118,31

116,82

12

Масло

6

8

6,02

7,77

100,32

103,58

13

Олія (сніданок, вечеря)   (обід)

13

14,5

7,29

9,19

56,08

63,38

14

Сіль

2,1

3

1,70

3,02

80,95

100,71

15

Цукор (сніданок,вечеря)     (обід)

25

25

16,05

20,91

64,21

83,65

16

Какао

2

2,4

1,30

1,72

64,95

71,67

17

Чай

0,08

0,12

0,06

0,15

71,79

125,36

 

*Молоко та молочні продукти, порцій

12

12

 

 

 

 

 

Молоко

 

 

2,65

2,55

 

 

 

Кисломолочні продукти

 

 

1,78

1,76

 

 

 

Сир кисломолочний

 

 

1,03

1,23

 

 

 

Сир твердий

 

 

3,22

3,08

 

 

 

Сметана

 

 

1,71

1,48

 

 

18

Всього фактична кількість порцій за тиждень молока та молочних продуктів

 

 

10,40

9,93

0,87

0,83

 

 

 

   З метою поліпшення виховання, соціального захисту та матеріальної підтримки становища дітей пільгових категорій в дошкільному закладі працювала комісія з охорони дитинства (голова Олена Івасечко).

 

Охорона праці та безпека життєдіяльності

 

Комісією створено банк даних дітей різних категорій (кількість дітей пільгових категорій – 110), розроблено план роботи, відповідно до якого проводились заходи щодо надання допомоги дітям пільгових категорій.        

 

Проводилась робота щодо дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, санітарно-гігієнічних і протипожежних норм. Працювала комісія, яка здійснювала контроль за безпечними умовами праці та життєдіяльності дітей. Травм дітей та працівників під час організації освітнього процесу не було.

 

Приміщення та територія закладу утримувались в чистоті й порядку з дотриманням протиепідемічних та санітарно-гігієнічних норм.

 

Кадрове забезпечення

 

Заклад дошкільної освіти забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами. Освітній процес організовують 43 педагоги.   Згідно штатного розпису: вихователь-методист – 2,  вихователі – 25, музичні керівники – 3, вчителі-логопеди – 4, вчитель-дефектолог – 1,  вихователь з англійської мови – 1, практичний психолог – 1, асистент вихователя – 6. Усі педагоги мають відповідну освіту. З них: 

 

       з повною вищою освітою – 42, з неповною вищою освітою –1

 

       спеціалістів вищої категорії – 17 педагогів

 

       спеціалістів першої категорії 6 педагогів

 

       спеціалістів другої категорії – 8 педагогів

 

       спеціалістів  – 11 педагогів.

 

 Серед педагогічних працівників: педагогічні звання

 

        «вихователь – методист» – 4 педагоги

 

        «старший вихователь»  – 1 педагог

 

                «практичний психолог – методист» – 1

 

                «старший учитель» – 1

 

                «учитель-методист» – 2

 

       «Відмінник освіти України» – 3, лауреат премії Верховної ради України – 1, нагороджених Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 6, грамотою управління освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації – 15, грамотою управління освіти і науки  Кам’янець-Подільської міської ради – 18 осіб.

 

У 2023 році пройшли атестацію 14 педагогів. За рішенням атестаційних комісій І та ІІ рівнів:

 

            вихователі Тетяна Бондарчук, Світлана Трасіух відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «вихователь-методист»;

 

            вихователям Ользі Борис, Аліні Василенко, вчителю-логопеду Ользі Пітик присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

 

            вихователь Світлана Конфітовська    відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєному педагогічному званню «вихователь-методист»;

 

            вихователям Олесі Крентовській, Ірині Чорнобай, музичному керівнику Івану Козаку присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

 

            вихователю-методисту Олесі Крентовській присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

 

            вихователі Наталія Мількевич, Ірина Сінькевич відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

 

            вчитель-дефектолог Оксана Олійник відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєному педагогічному званню «учитель-методист»;

 

             практичний психолог Тетяна Шкварська     відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєному педагогічному званню «практичний психолог-методист».

 

 

 

Методична робота

 

Відповідно до рішення педагогічної ради №1 від 30.08.2022 р. освітня діяльність в ЗДО здійснювалась: в групі раннього віку «Малюк», групах спец.призначення «Капітошка», «Промінчик» за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», 8 дошкільних групах – за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Впевнений старт». Корекційно-розвиткова робота дітьми з ООП в інклюзивних групах здійснювалась за корекційними програмами розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт», із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко». Педагоги старшої групи «Бджілки» впроваджували парціальну програму «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку». Вихователі старшої групи «Янголята» Орина Гуменна, Олена Філіпенко продовжували впроваджувати авторську програму «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».

 

Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на виконання пріоритетних завдань:

 

1. Створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу.

 

2. Підвищення якості освітньої діяльності закладу дошкільної освіти через удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів.

 

3. Розширення можливості взаємодії з батьками й налагодження тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу.

 

4. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку в контексті оновленого Базового компонента дошкільної освіти.

 

У вересні та травні проведено моніторинг досягнень дітей старшого дошкільного віку за програмою «Впевнений старт». Всього обстежено на початку року 92 дітей, в кінці року 78 дітей. Діагностичним інструментарієм для вивчення стали: спостереження організованої діяльності дітей, бесіди, дидактичні ігри, логічні вправи, завдання, контрольні зрізи, аналіз «Книг дошкільника» та висновків педагогів у «Книгах вихователя». За підсумками діагностики, проведеної з 01 по 15 травня  програмний матеріал дітьми старшого дошкільного віку засвоїли на  достатньому рівні.

 

У травні практичним психологом Тетяною Шкварською визначено рівень готовності дітей до школи. Обстежено всього 78 дітей, з них 68 – шести річок і 10 – семирічок.

 

Результати діагностики психологічної готовності дітей до навчання в школі подано в таблиці.

 

6 років

7 років

В

20

29%

В

1

10%

С

47

69%

С

8

28%

Н

1

2%

Н

1

10%

 

З метою ефективного вирішення проблемних завдань, підтримці і поліпшенню якості освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році проведено 4 педагогічні ради, під час яких розглядалися такі питання:

 

розширення можливості взаємодії з батьками й налагодження тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу в умовах дії воєнного стану;

 

форми дистанційної роботи з дітьми та батьками;

 

психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час і після завершення воєнних дій;

 

формування у дітей соціально-громадянської компетентності  через організацію художньо-естетичної діяльності;

 

види діяльності, що сприяють формуванню соціально-грома- компетентності  дітей;

 

індикатори сформованості соціально-громадянської компетентності дитини;

 

створення сучасного універсального дизайну дошкільного закладу;

 

облаштування внутрішнього простору приміщення укриття.

 

Прийняті рішення виконано, а саме: започатковано буккросінг, оформлено міні-бібліотеку для батьків і дітей,  узагальнено матеріали роботи проблемних груп з питань «Розширення можливостей взаємодії з батьками в умовах дії воєнного стану» та «Формування у дітей соціально-громадянської компетентності  через організацію художньо-естетичної діяльності», які представлені на міську виставку педагогічних ідей і знахідок, розроблено план роботи з батьками за пріоритетними напрямами діяльності ЗДО, план загальносадових заходів щодо соціально-громадянського виховання дошкільників, картки компетентності дитини (старшого, середнього, молодшого дошкільного віку), методичні рекомендації для педагогів «Умови взаємодії педагога з дітьми для формування соціально-громадянської компетентності».

 

Ефективною  була робота семінару-практикуму «Онлайн сервіси на допомогу вихователю» (керівник – Олена Івасечко). Проведено три заняття, під час яких розглядались такі питання: «Створення електронного портфоліо вихователя у формі інтелектуальної карти», «Застосування хмарних технологій в освітньому закладі», «Особистий інтернет-сайт як форма роботи сучасного вихователя». Педагоги практично навчились працювати з даними сервісами, що допоможе їм у спілкуванні з батьками та дітьми під час дистанційної роботи.

 

Упродовж року працювала творча група з впровадження парціальної програми «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» (керівник Олена Івасечко). Члени творчої групи обмінювались досвідом з вихователями, проводили колективні перегляди організованих форм роботи з дітьми, створили ігротеку дидактичних ігор відповідно до освітнього змісту програми, розробили сценарії розваг для дітей старшого дошкільного віку на екологічну тематику, поради для батьків щодо екологічного, економічного, соціального виховання дитини в сім’ї, організували благодійну виставу «Пригоди в лісі».

 

Відповідно до наказу по закладу дошкільної освіти №93 від 14.09.2022 р. організовано роботу наставників з молодими педагогами. Досвідчені вихователі надавали педагогам-початківцям консультації, працювали разом в динамічних, проблемних, творчих групах, проводили відкриті  заняття, спільно розробляли проекти, презентували їх,  брали участь у міському мистецькому марафоні «Єдине дошкілля».

 

На високому методичному рівні проведено колективні перегляди:

 

        тематична розвага «День рідної мови» (10.11.2022 р.)

 

засідання сімейного клубу «Виховуємо патріотів» (11.11.2022 р.);

 

Педагоги обмінювались досвідом роботи щодо використання мобільного обладнання групової кімнати як майданчика для безпечної діяльності дітей під час методичного тижня (17-21.04.2023 р.).

 

Підвищенню фахового рівня вихователів сприяв методичний аукціон-захист  творчих проєктів «Формуємо соціально-громадянську компетентність дошкільника».

 

Упродовж року в закладі проведено тематичні дні та тижні: тиждень фізкультури і спорту (вересень), тиждень знань безпеки дитини (листопад, квітень), тиждень педагогічної майстерності педагогів, які атестуються (лютий),  День поезії «Лесине слово мов пісня лине» (лютий), день рідної мови (лютий), екологічна толока до Дня Землі, день довкілля (квітень), день дитячої книги (квітень), день вишиванки (травень), день матері (травень).

 

Організовано конкурси на  кращий куточок з БЖД (17.12.2022 р.), на  кращий блог вихователя (12.03.2023 р.).

 

У закладі дошкільної освіти створені умови для виконання варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти. Колектив педагогів упродовж 2022/2023 н.р. впроваджував у практику роботи інноваційні  освітні технології та передовий педагогічний досвід: навчання математики та сенсорних відчуттів «Нумікон», блоки Дьєнеша, палочки Кьюїзенера, головоломки Танграм,  розвиваючі рухи В.Шерборн, ТРВЗ, пластичний балет  М.Єфименка, ігрову йогу та ін. Як показав моніторинг досягнень вихованців, дані технології сприяють фізичному та пізнавальному розвитку дітей, їх соціалізації та адаптації в колективі, активній руховій діяльності та оздоровленню.

 

Вихователі груп «Зіронька», «Гномики» та «Голуб’ята» продовжували впроваджувати в практику роботи елементи міжнародної програми «Крок за кроком». Моніторингові дослідження  показали високий рівень соціалізації дітей даних груп. Проєктне планування в цих групах є раціональним і ефективним. Створення  розвивального простору, організація підгрупової діяльності в центрах сприяє високій результативності освітньої роботи. Відповідно до наказу управління освіти і науки  продовжено роботу творчої лабораторії з впровадження програми «Крок за кроком» (керівник Світлана Конфітовська). В її роботі брали участь 19 вихователів дошкільних закладів міста.  Учасники обговорювали питання: філософія програми «Крок за кроком»: демократія освіти; тематичний проєкт як форма планування освітнього процесу. Педагоги переглянули проєкт «Маленькими кроками до великої перемоги», (21.01.2023 р.), відео-проект  «На морському дні», які підготували та провели вихователі Ірина Чорнобай, Наталія Мількевич, Аліна Василенко, Оксана Масовець, Наталія Калайда, Тетяна Денисенко, Тетяна Янчук, музичний керівник Іван Козак (28.04.2021 р.).

 

Педагоги закладу продовжували впроваджувати інклюзивну освіту. У 2022/2023 навчальному році 17 дітей відвідували 8 груп. Для повноцінного забезпечення виконання освітньої та корекційно-розвиткової роботи з дітьми створені відповідні умови. Упродовж року працювала команда психолого педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Заклад забезпечений  кваліфікованими фахівцями для організації інклюзивної освіти. Введено в штат 6 ставок асистентів вихователя. Надавались додаткові корекційні заняття за цивільно-правовими договорами.

 

Важливим аспектом діяльності педагогічного колективу є співпраця з ліцеєм №14 щодо забезпечення наступності двох перших ланок освіти. Проводились різні форми роботи з дітьми, педагогами та батьками. Так відбулись батьківські збори з участю вчителів (жовтень, травень), під час яких обговорювались питання програмного забезпечення, змісту та форм роботи з дітьми в ЗДО та початковій школі. Проведені екскурсії дітей старших груп до ліцею. Учні 4 А класу (вчитель Світлана Владишевська) взяли участь у спільному творчому вечорі присвяченому поезії Тараса Шевченка «Благословен той день і час, коли прослалась килимами земля, яку сходив Тарас». Учні 6 класу (вчитель Руслана Пєріна) відвідали дошкільнят з Різдвяним вертепом (13.01.2023 р.). Вихованці групи «Бджілки» відвідали першокласників з виставою на екологічну тематику (23.05.2023 р.).

 

В 2022/2023 навчальному році всі дошкільні групи впроваджували програму «Впевнений старт. У вересні та травні проведено моніторинг досягнень дітей старшого дошкільного віку за програмою «Впевнений старт». Всього обстежено на початку року 92 дітей, в кінці року 78 дітей. Діагностичним інструментарієм для вивчення стали: спостереження організованої діяльності дітей, бесіди, дидактичні ігри, логічні вправи, завдання, контрольні зрізи, аналіз «Книг дошкільника» та висновків педагогів у «Книгах вихователя».

 

За підсумками діагностики, проведеної з 01 по 15 травня,  отримані наступні результати: програмний матеріал дітьми старшого дошкільного віку засвоїли на  достатньому рівні.

 

Педагоги закладу дошкільної освіти активно ділились своїм досвідом з колегами міста під час засідань ППО. На базі ДНЗ відбулись:

 

професійне педагогічне  об’єднання вихователів середніх груп (16.02.2023р.);

 

професійне педа об’єднання корекційних педагогів та вихователів інклюзивних груп (09.02.2023 р.);

 

професійне педагогічне об’єднання вчителів-логопедів та  вихователів спецгруп груп (10.02.2023 р.).

 

З нагоди Дня Єднання проведено онлайн зустріч «Міст Єднання: Поділля – Буковина» між ЗДО №20 «Дзвіночок» та ЗДО №43 «Вербиченька м. Чернівці», під час якого проведено майстер-клас з нетрадиційних технік малювання «Кавові фантазії», музичну дитячу програму «Хай нас поєднає добро і ласка», слайд-шоу «Старий альбом».

 

Педагоги взяли активну участь у міській виставці педагогічних ідей та знахідок. Було  представлено 6 посібників:

 

üІрина Сінькевич – «Програма гуртка з художньої гімнастики для дітей дошкільного віку»;

 

üОльга Пітик  – «Формування звуковимови у дітей із загальним недорозвитком мовлення в процесі організації взаємодії вчителя-логопеда та батьків», ІІІ місце;

 

üВалентина Маслянко  – «Бриколаж як інструмент неформального навчання», ІІ місце;

 

üОльга Борис – «Сюжетно-рольова гра як провідна діяльність дошкільника»;

 

üСвітлана Трасіух  – «Розширення можливостей взаємодії з батьками в умовах дії воєнного стану», ІІ місце.

 

üОлеся Крентовська – «Особливості проведення музично-дидактичних ігор з використанням музичних інструментів у закладах дошкільної освіти: теорія і практика», ІІ місце.

 

Педагоги закладу, члени міської асоціації  молодих педагогів «Нове коло» взяли участь у міському мистецькому марафоні «Єдине дошкілля», нагороджені дипломом ІІ ступеня.

 

Упродовж навчального року приділялася увага розвитку творчих здібностей дітей. В дошкільному закладі діяли гуртки за інтересами з художньої гімнастики (керівник Ірина Сінькевич), з ручної праці «Умілі ручки» (керівник Тетяна Денисенко), зі спортивної гімнастики (керівник Олег Довгалюк), які відвідували 54 дитини. Учасники гуртків брали активну участь у святкових ранках. заклад працював не на повну потужність з даного питання.

 

Вихованці брали участь та здобували перемогу в міських, обласних конкурсах:

 

вихованка старшої групи «Бджілки» Анна Стась стала переможницею обласного конкурсу дитячого малюнка «Ми діти космосу» (робота «Мрія Анни», керівник Тетяна Денисенко);

 

вихованець групи «Янголята» Ілля Пріян взяв участь у чемпіонаті міста з шахів (керівник Олег Довгалюк);

 

вихованці старших груп «Зіронька» та «Янголята»  Ілля Пріян і Емма Гудзь взяли участь міському турнірі з шашок;

 

  Одним із пріоритетних напрямів діяльності педагогічного колективу закладу є налагодження взаємодії родинного та суспільного виховання, підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків, їх залучення до створення належних умов успішної організації життєдіяльності та розвитку дітей. Результативними стали проведення таких форм  роботи з батьками:

 

практичні консультації  «Ігри з дітьми в укриттях», «Іграшки в житті дитини», «Саморобні музичні інструменти розвивають музичні здібності», «Щаслива дитина – благополучна родина»

 

майстер-клас «Як виготовити візуальний розклад»

 

квест  по QR–кодах  «Стежками рідного міста»

 

воркшоп «Ігри, що рятують дітей від стресу»

 

брейнстормінг з елементами тренінгу «Життя в позитиві»

 

онлайн майстер-клас «Розвиваємо зв’язне мовлення в домашніх умовах»

 

засідання круглого столу «Булінг у ЗДО: міф чи реальність»

 

консалтинг «Педагогічні умови виховання у дітей гуманного ставлення до близьких дорослих».

 

Активно працюють групи у вайбері та фейсбуці для батьків, де висвітлюється інформація щодо освіти дітей дошкільного віку. Також на сайті ДНЗ «Дзвіночок» відкриті сторінки «Фахівці радять», «Співпраця з батьками та громадськістю», «Допомога батькам в період військового стану», для батьків дітей з ООП – група «Наші діти».

 

Значна увага приділялась взаємодії з громадськістю. Організовувались такі форми роботи:

 

акції «Збережемо землю», «Зробимо наше місто чистим», «Привітай захисників Вітчизни»,

 

фото-сушка «Країна дитинства – країна чудес»,

 

флеш-моби, челенджі  «Мій садок – моя планета», «Здорова сім’я – здорова родина»,

 

фестиваль «Великоднє дерево»,

 

онлайн-виставка «Великодня композиція» та ін.

 

Завдяки такій взаємодії вдалося привернути увагу громадськості  міста до потреб, проблем освіти дітей дошкільного закладу.

 

Про результати діяльності методичної служби та досягнення дошкільнят періодично висвітлюється на сайті закладу дошкільної освіти (адміністратор сайту Погосян А.Р.).

 

Забезпечення емоційного благополуччя учасників освітнього процесу

 

Задля психологічного комфорту та підвищення ефективності педагогічного процесу, захисту психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників  продовжила роботу психологічна служба дошкільного закладу (практичний психолог Тетяна Шкварська). Проводилось консультування працівників та батьків, релаксаційні вправи під час методичних заходів.

 

Здійснювалось моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників через грошові премії, грамоти, подяки, «сертифікати вихідного дня».

 

Соціально-культурний рівень працівників ЗДО забезпечував профспілковий комітет (голова ПК Надія Маліцька). Організовувались вечори вшанування ювілярів, відвідання непрацюючих пенсіонерів, походи до театру.

 

 

 

 

 

 

 

В 2022/2023 навчальному році необхідно продовжити роботу щодо:

 

 забезпечення партнерської взаємодії з родинами,

 

залучення спонсорських коштів для виконання заходів програми розвитку дошкільного навчального закладу,

 

організації сучасного освітнього середовища закладу дошкільної освіти, сприятливого для формування гармонійно розвиненої здорової особистості та розвитку здорових дітей та дітей з особливими освітніми потребами              

 

створення належних умов в укритті для безпечного перебування дітей та проведення освітньої діяльності